Toate produsele prezentate în catalogul nostru au garanţia producătorului. Baza alcătuirii unei reclamaţii constă în foaia de garanţie ce trebuie returnată la sediul Ethercom reprezentat legal de SC DIPOL CONNECT SRL şi denumit în continuare Furnizor. Dacă un produs nu beneficiază de această fisă, este suficientă o copie a chitanţei sau facturii. 

Centrul de service se găsește în:
Strada Ghica Tei nr. 81
Sector 2,
Bucuresti
Tel: +4021.752.48.69
1. Garantia Ethercom - Termeni şi Conditii
1.1. Perioada standard de garanţie și de exploatare a produselor este de 24 de luni de la data vânzării (cu excepţia soldurilor în care perioada de garanție este specificată separat). Excepție o fac produsele Routerboard care vin cu garanție de 12 luni dată de producător.

1.2. Toate etichetele şi sigiliile de garanţie trebuie să fie complete şi intacte. 

1.3. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, suprasolicitare(in cazul acumulatorilor pentru UPS folositi pe diverse vehicule) , socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor. 

1.4. Garanţia nu acoperă daunele cauzate de lovituri de fulger sau de probleme apărute din cauza alimentării incorecte, inclusiv a daunelor cauzate de defecţiuni de alimentare necorespunzătoare (căderi şi vârfuri de tensiune, alimentare cu altă sursă decat cea inclusă în ). 

1.5. Aparatele cu software modificat şi nerecomandat de producători nu sunt acoperite de garanţie. 

1.6. Reclamația trebuie să includă OBLIGATORIU Formularul de Reclamaţii, completat în totalitate sau completată cererea de intrare în service de la secțiunea garanții din contul de utilizator.  Produsul vizat trebuie să fie însoţit de toate manualele de instrucţiuni, accesorii şi trebuie împachetat corespunzător. 

1.7. Reclamaţia nu va avea efect dacă formularul nu este completat corect, în special dacă nu sunt menţionate problemele produsului, sau dacă produsul nu conține acesoriile cu care a venit, în special telecomenzi, cabluri adaptoare, alimentatoare.

1.8. Furnizorul îşi păstrează dreptul de a efectua reparaţii plătite, informând Clientul în timp util în astfel de situaţii - în cazul în care se descoperă că produsul a fost utilizat necorespunzător şi mai ales în cazurile în care daunele au survenit în urma uneia din situatiile descrise la pct 1.3 - 1.5, reparaţiile vor fi suportate de Client. 

1.9. Furnizorul nu este responsabil pentru pierderile materiale ce pot fi cauzate de defectarea sau întreruperea funcţionării produsului vândut - în special echipamentul, partea de hardware şi de software a instalaţiilor CCTV, a sistemelor de supraveghere şi alarmă. 

1.10. Software-ul este vândut "As-Is" ("ca atare") fără nici un fel garanţie sau posibilitatea de returnare pentru despăgubire în legătură cu operarea şi funcţionarea. Nu există garanţia unei instalări sau funcţionari adecvate sau funcţionări cu alte tipuri de software folosit. 

1.11. Nu este garantată compatibilitatea dintre produsele vândute şi alte produse.

1.12. Repeater-ele nu beneficiază de nici un fel de garanţie în cazul în care nu sunt montate de către personal autorizat.
2. Reclamaţii - detalii procedurale
2.1. Probleme de livrare. 

2.1.1. Livrările nu sunt asigurate (pentru livrări asigurate vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin email). 

2.1.2. Clientul trebuie să verifice întotdeauna coletele şi conţinutul acestora în momentul livrării, în prezenţa curierului. 

2.1.3. În cazul unor defecte vizible ale coletului (ce pot duce la bănuiala că produsul aflat în interior poate fi deteriorat sau poate lipsi), coletul nu trebuie acceptat şi pe foaia de expediţie trebuie notate defectele, deteriorările sau lipsa produsului. 

2.1.4. La acceptarea produsului livrat, clientul trebuie să despacheteze coletul în prezenţa curierului şi să inspecteze condiţia fizică a produselor. În cazul unor deteriorări, trebuie completat un formular de reclamaţii (oferit de curier). O copie a formularului este preluată de curier, iar cealaltă trebuie trimisă imediat prin e-mail la [email protected]

2.1.5. Dacă după primirea coletului clientul observă că acesta nu conține produsele facturate atunci acesta este obligat să anunțe cât mai repede posibil această situație la telefon +4021.752.48.69 sau prin email la adresa [email protected]
2.2. Produse defecte 

2.2.1. Defectele observate înaintea punerii în funcţiune. 

2.2.1.1. Clientul are dreptul de a despacheta produsul achiziționat pentru a verifica dacă produsul este conform specificațiilor de pe site.

2.2.1.2. Dacă imediat după livrare (dar nu după mai mult de 48 de ore), produsul prezintă defecte (exemplu: noul produs nu funcţionează corespunzător), rugăm clientul să se prezinte cu produsul la sediul Furnizorului sau după consultarea în prealabil cu personalul de la departamentul de service să trimită coletul prin servicii de curierat.
Datele de contact ale departamentului de service: [email protected] sau la tel. +4 021.725.48.69. 
Adresă departament service: Str. Ghica Tei nr. 81, Sector 2, București.

Furnizorul nu va accepta coletele trimise cu plata expediţiei la destinatar, în lipsa unui acord cu centrul de service. 

2.2.1.3. Produsul trebuie trimis înapoi în ambalajul original, împachetat cu atenţie, cu formularul de garanție completat în totalitate, copii ale documentelor de vânzare şi fişa de garanţie (dacă a fost emisă). Coletul trebuie să fie neapărat marcat cu "RETUR-SERVICE".

2.2.1.4. Dacă produsul nu se poate repara și nu prezintă semne de utilizare, este complet, iar ambalajul este în condiţii bune, îl vom schimba cu acelaşi produs în stare de funcţionare, costul transportului fiind acoperit de către Furnizor. Dacă un schimb de acest gen nu este posibil, banii vor fi returnaţi. 

2.2.1.4. Când produsul prezintă semne de uzură sau nu este complet, ambalajele sunt deteriorate, sau există alte motive ce nu permit un schimb, produsul va fi reparat în maxim 15 zile şi trimis înapoi clientului, costul transportului fiind acoperit de către Furnizor.

2.2.1.6. Pentru o determinare cât mai rapidă a defecțiunii vă rugăm să completați cât mai bine posibil Formularul de Reclamaţii
2.2.2. Deteriorările apărute în timpul exploatării. 

2.2.2.1. Când produsul deteriorat este trimis pentru reparaţii în garanţie (adică atunci când deteriorarea este rezultatul unei avarii interioare şi nu rezultatul unei influențe externe), Clientul este obligat să trimită produsul pe cheltuiala sa. Produsele trimise către Furnizor cu ramburs sau plată la destinatar nu vor fi ridicate, decât în cazul în care acest fapt a fost convenit cu departamentul de service în prealabil. 
Datele de contact ale departamentului de service: [email protected] sau la tel. +4 021.725.48.69
Adresă departament service: Str. Ghica Tei nr. 81, Sector 2, București.

2.2.2.2. Dacă produsul nu se califica pentru reparaţii în condiții de garanţie, clientul va fi notificat si va hotărî dacă dorește să suporte costurile de reparație sau dorește returnarea produsului nereparat. 

2.2.2.3. În cazul în care produsul se dovedeşte a fi în stare bună de funcţionare, iar defectul semnalat a fost cauzat de manipulare/instalare incorectă, produsul va fi returnat clientului pe cheltuiala sa, împreună cu costurile adiţionale de service/testare, între 10 şi 100 RON, în funcţie de timpul și complexitatea depanării. 

2.2.2.4. Echipamentele trebuie trimise înapoi complete (de exemplu: la un receptor SAT defect, aşteptăm să primim şi telecomanda acestuia şi accesoriile). Toate elementele trebuie împachetate cu atenţie, în ambalajele originale, şi însoţite de Formularul de Reclamaţii, copii ale documentelor de vânzare şi fişa de garanţie (dacă a fost emisă). Coletul trebuie să fie neapărat marcat cu "RETUR-SERVICE". 

2.2.2.5. Reclamația trebuie să includă OBLIGATORIU Formularul de Reclamaţii, completat în totalitate sau completată cererea de intrare în service de la secțiunea garanții din contul de utilizator.

2.2.2.6. În cazul reclamaţiilor justificate, produsul va fi reparat în maxim 15 zile de la data recepției în service şi trimis înapoi Clientului, costul transportului fiind acoperit de către Furnizor.

2.2.2.7. Când produsul nu poate fi reparat sau schimbat cu unul nou, contravaloarea produsului va fi returnată.