Acest website colectează date personale și folosește cookie-uri. Pentru mai multe informații, faceti click aici.

Returul se face NUMAI la adresa:
Strada Ghica Tei nr. 81
Sector 2,Bucuresti
Tel: 021.725.48.69

1. În cazul contractelor la distanța sau a contractelor încheiate în afara spațiilor comerciale, astfel cum sunt acestea definitie prin OUG 34/2014, consumatorul persoană fizică are dreptul să se retragă de la cumpărarea Produsului, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.

2. Termenul de 14 zile curge din ziua în care consumatorul sau o altă persoană, alta decât transportatorul indicată de consumator, intră în posesia fizică a Produsului. În cazul Comenzilor ce vizează mai multe Produse, termenul curge de la intrarea în posesia fizică a ultimului produs. În cazul livrării unui Produs compus din mai multe loturi sau piese, termenul curge de la intrarea înposesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese.

3. Clientul trebuie sa informeze Ethercom cu privire la decizia sa de a se retrage de la cumpărarea/păstrarea produsului, accesând formularul de cerere de retragere  sau completând formularul de retragere și transmițându-l prin poștă sau prin e-mail la adresa [email protected].

4. Vânzătorul va transmite fără întârziere prin e-mail la adresa indicată confirmarea de primire a cererii de retragere.

5. În caz de retragere, Vânzătorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Consumatorului. Cumpărătorul va suporta costurile de transport pentru returnarea produselor.

6. Vânzătorul va rambursa sumele menționate folosind aceleași metode de plată ca și cele folosite de consumator la tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată.

7. Pentru returnarea Produsului, acesta trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, împreună cu toate documentele care l-au însoțit. Nu pot fi returnate produsele în cazul în care:

  • A fost depășit termenul de 14 zile de la data primirii;
  • Prezintă urme de lovire sau deteriorare;
  • Prezintă urme vizibile de uzură;
  • Lipsesc piese sau componente;
  • Au făcut obiectul unei comenzi speciale, personalizate la cererea Clientului – Eg: Cabluri tăiate la dimensiunea solicitată de client;
  • Potrivit naturii lor, după livrare, produsele sunt inseparabil amestecate cu alte elemente.

8. Produsele returnate trebuie împachetate corespunzător în altă cutie, nu în cutia originală a produsului. (nu lipiți scotch sau alte etichete pe cutii, aceste acțiuni duc la deteriorarea ambalajului). Pe ambalaj, vă rugăm să specificaţi PRODUS RETUR.

9. Nerespectarea acestor condiţii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Această decizie va fi comunicată în baza unei constatări estetice şi tehnice a produsului returnat.

10. Consumatorul are obligația de a returna produsele sau de a le înmâna Ethercom sau unei persoane autorizate de acesta să le recepționeze, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care a comunicat decizia de retragere din contractul de vânzare.

Pașii de retur

Pasul 1.

Completați cererea online

Pasul 2.

Împachetați corespunzător produsele pentru retur (ambalați în folie sau carton și nu lipiți bandă adezivă direct pe ambalaje)

Pasul 3.

Completați și adăugați în pachet formularul de retur produse, completat.

Pasul 4. 

Expediați coletul.