×
Informații legislative
Când vizitați un site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browser-ul dvs., mai ales sub forma "cookie-urilor". Aceste informații, care ar putea fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. (computer, tableta sau telefon), sunt utilizate în cea mai mare parte pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Puteți afla mai multe despre modul în care folosim cookie-urile pe acest site și pentru a împiedica setarea cookie-urilor esențiale, făcând click pe diferitele rubrici ale categoriilor de mai jos. Totuși, dacă faceți acest lucru, aceasta poate afecta experiența dvs. pe site și serviciile pe care le putem oferi.

Prin plasarea unei comenzi confirmaţi că aveţi peste 18 ani şi că sunteţi de acord cu termenii şi condiţiile listate mai jos:

Proprietarul magazinului:

Dipol Connect SRL
România, 023702 Bucureşti
Bd. Ghica Tei nr. 81
tel: +4021.752.48.69
Internet: www.ethercom.ro
CIF: RO 26051890
Cont bancar:
IBAN: RO88 OTPV 1300 0033 1724 RO01 
OTP Bank

Toate preţurile includ TVA 19% Pentru a comanda produse care nu se află în stoc, vă rugăm să ne contactaţi.

  1. Comanda.
    1. Comanda plasata de către client în magazinul virtual este prelucrată de sucursala Bucureşti.
    2. Modul de folosire a magazinului virtual este descris în secţiunea Cumpărături la categoria Cum cumpăr?.
  2. Completarea comenzii.
    1. După confirmarea comenzii, se începe prelucrarea acesteia. Clientul este informat despre starea comenzii prin e-mail. În plus, clientul poate verifica starea comenzii pe pagina Ethercom.ro la Contul meu.
    2. În cazul plăţii în avans, clientul este rugat să achite imediat după lansarea comenzii. La finalizarea comenzii, clientul poate deschide şi salva fişierul factură proformă, care conţine detalii despre facturare. Fişierul mai este disponibil şi la categoria Contul meu. 
    3. Comanda se finalizează la confirmarea încasării sumei de către bancă (poate dura până la 3 zile lucrătoare). Dacă factura nu este încasată în cel mult trei zile, comanda va fi anulată.
  3. Anularea comenzii.
    1. Se poate anula o comandă doar dacă aceasta este în stadiu incipient. Pentru a face asta, clientul va trebui să sune la +4031.428.10.05, de luni până vineri între orele 9:00-18:00.
    2. Comenzile care au fost confirmate şi trimise nu se mai pot anula.
    3. Orice comanda este valabila 14 zile. În cazul alegerii opţiunii de "plată în avans", comenzile neachitate în 14 zile vor fi anulate automat după această perioadă. Aceeaşi condiţie se aplică şi la opţiunea "ridicare de la sediu".
  4. Timp procesare comandă.
    1. Facem tot posibilul să onorăm comenzile cât se poate de repede, dar nu lucrăm sâmbăta şi duminica. Comenzile plasate vineri şi în timpul week-endului vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
    2. Produsele care se află în stoc vor fi trimise în maxim 48 de ore de la confirmarea comenzii.
    3.  Pentru produsele care nu se află în stoc:
             * în cazul comenzilor cu valoare mai mare de 2000 lei, timpul de livrare este de maxim 10 zile.
             * pentru comenzi mai mici, timpul de livrare depinde de următorul transport în care se pot include articolele dorite.
  5. Modalitatea de livrare şi costurile de transport.
    1. Colaboram doar cu firme consacrate de curierat. Timpul de livrare depinde de firma de curierat.
    2. Produsele cu dimensiuni atipice (stâlpi de 2.5 m şi unele antene TV) care nu se trimit sunt marcate pe site cu un "camion tăiat" şi notate "Pentru ridicare personală". Comandând astfel de articole, clientul este de acord să ridice personal marfa de la sediul nostru.
    3.  Costurile de transport vor fi calculate dupa plasarea comenzii. Clientul va fi informat asupra costurilor în maxim 2 zile lucrătoare, prin e-mail.
  6. Plângeri.
    1. Toate articolele din gama noastră sunt acoperite de garanția producătorului de 24 de luni, cu excepția produselor pentru care producătorul oferă o perioadă de garanție mai scurtă (produse Hikvision și Mikrotik beneficiază de garanție de 12 luni). Produsele din solduri și cele reambalate beneficiază de garanție de 12 luni. Detalii despre perioada de garanție sunt plasate pe partea de sus a garanției fiecărui articol.
    2. Dacă la primirea unui produs(e), constataţi defecte tehnice cauzate de o eventuală deteriorare mecanică din timpul livrării, sau conţinutul nu coincide cu comanda consultaţi Politica de returnare şi de reclamaţii.
    3. Dacă plângerea este justificată, produsul va fi înlocuit cu un produs nou şi cheltuielile de transport vor fi preluate de către noi.
    4. Dacă înlocuirea produsului nu este posibilă, atunci vă vom returna suma plătită, în acest scop vă rugăm să ne comunicaţi şi numărul dvs. de cont. 
  7. Confidenţialitate.
    1.  Informaţiile personale şi ale companiei sunt tratate cu confidenţialitate. Toate datele introduse sunt folosite numai pentru procesul de comandă, livrare şi facturare şi sunt protejate. 
    2. Datele personale şi ale companiilor furnizate prin magazinul online sau alte mijloace de comunicaţie sunt tratate ca fiind confidenţiale. Toate datele sunt protejate şi utilizate doar în scopul plasării comenzilor.
    3. Transmiterea de date personale este voluntară însă nu se pot plasa comenzi fără aceste date din motive obiective.
    4. Datele clientului vor fi procesate şi folosite în scopuri de marketing de către posesorul magazinului online doar cu acordul explicit al clientului.
    5. Datele personale nu sunt distribuite către alte persoane.
    6. Clientul are dreptul de a accesa datele şi a le corecta.