×
Informații legislative
Când vizitați un site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browser-ul dvs., mai ales sub forma "cookie-urilor". Aceste informații, care ar putea fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. (computer, tableta sau telefon), sunt utilizate în cea mai mare parte pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Puteți afla mai multe despre modul în care folosim cookie-urile pe acest site și pentru a împiedica setarea cookie-urilor esențiale, făcând click pe diferitele rubrici ale categoriilor de mai jos. Totuși, dacă faceți acest lucru, aceasta poate afecta experiența dvs. pe site și serviciile pe care le putem oferi.

Clientul are dreptul de a returna produsele achiziţionate în urma unei livrări efectuate de DIPOL CONNECT SRL în maxim 14 zile, în cazul comerţului la distanţă, prevăzut în OUG 34/2014, fără a oferi vreun motiv. Acceptăm returnarea produsului în condiţiile în care produsul nu a fost folosit şi se află în ambalajele originale. Produsele achizţionate de societăţi comerciale NU fac obiectul acestei legi, deasemeni nici produsele care nu sunt în stoc şi se aduc pe comandă specială sau produsele ridicate personal din magazin. Costul produselor va fi rambursat cumpărătorului în termen de maxim 14 de zile de la primirea produsului ce face obiectul returului. 

1. Clientul are dreptul de a despacheta produsul achiziționat pentru a verifica dacă acesta este conform specificațiilor de pe site.

2. Rambursarea vor fi acceptată cu condiția ca produsele să nu prezinte urme de utilizare ce depășesc condițiile din punctul A.2. și sunt în ambalajul original, nedeteriorat.

3. Bunurile returnate vor fi trimise pe cheltuiala clientului, cu factura și chitanţa originală, fişa de garanţie (dacă a fost emisă) împreună cu formularul de retur produse cu specificarea dacă suma va fi folosită pe post de credit la următoarea comandă sau dacă va fi returnată în contul bancar specificat de Client. 

Returul se face NUMAI la adresa:
Strada Ghica Tei nr. 81
Sector 2,
Bucuresti
Tel: +4021.752.48.69


4. Produsele returnate trebuie împachetate corespunzător în altă cutie, nu în cutia originală a produsului. (nu lipiți scotch sau alte etichete pe cutii, aceste acțiuni duc la deteriorarea ambalajului - citește A.3). Pe ambalaj, vă rugăm să specificaţi PRODUS RETUR.

5. Nerespectarea acestor condiţii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Această decizie va fi comunicată în baza unei constatări estetice şi tehnice a produsului returnat.

6. Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:     a. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de
către profesionist;
    b. furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
    c. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
    d. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    e. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
    f. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
    g. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla; 
    h. contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
    i. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
    j. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
    k. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
    l. prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
   m. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere; Clientul are dreptul de a returna produsele achiziţionate în urma unei livrări efectuate de DIPOL CONNECT SRL în maxim 14 zile, în cazul comerţului la distanţă, prevăzut în OUG 34/2014, fără a oferi vreun motiv. Acceptăm returnarea produsului în condiţiile în care produsul nu a fost folosit şi se află în ambalajele originale. Produsele achizţionate de societăţi comerciale NU fac obiectul acestei legi, deasemeni nici produsele care nu sunt în stoc şi se aduc pe comandă specială sau produsele ridicate personal din magazin. Costul produselor va fi rambursat cumpărătorului în termen de maxim 14 de zile de la primirea produsului ce face obiectul returului.
1. Clientul are dreptul de a despacheta produsul achiziționat pentru a verifica dacă acesta este conform specificațiilor de pe site.

2. Rambursarea vor fi acceptată cu condiția ca produsele să nu prezinte urme de utilizare ce depășesc condițiile din punctul A.2. și sunt în ambalajul original, nedeteriorat.

3. Bunurile returnate vor fi trimise pe cheltuiala clientului, cu factura și chitanţa originală, fişa de garanţie (dacă a fost emisă) împreună cu formularul de retur produse cu specificarea dacă suma va fi folosită pe post de credit la următoarea comandă sau dacă va fi returnată în contul bancar specificat de Client. 

4. Produsele returnate trebuie împachetate corespunzător în altă cutie, nu în cutia originală a produsului. (nu lipiți scotch sau alte etichete pe cutii, aceste acțiuni duc la deteriorarea ambalajului - citește A.3). Pe ambalaj, vă rugăm să specificaţi PRODUS RETUR.

5. Nerespectarea acestor condiţii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Această decizie va fi comunicată în baza unei constatări estetice şi tehnice a produsului returnat.

6. Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:     a. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de
către profesionist;
    b. furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
    c. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
    d. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    e. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
    f. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
    g. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla; 
    h. contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
    i. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
    j. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
    k. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
    l. prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
   m. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere;